VUODEN MAAKUNNALLINEN TÄHTISEURA

Pohjois-Savon Urheilugaalassa 24.1.2020 Leppävirran Virille myönnettiin maakunnallinen Tähtiseuran kannustuspalkinto. Tällä kannustuspalkinnolla halutaan edistää jokaisen lapsen mahdollisuutta harrastaa monipuolisesti ja nostaa esille arvokasta työtä, jota suomalaisissa urheiluseuroissa tehdään. Kiitos siitä kuuluu koko seuralle! #tähtiseura #leppävirranviri @olympiakomitea @gasumoy @pohjoissavonliikunta

Leppävirran Viri palkittiin Pohjois-Savon urheilugaalassa Kuopion kaupunginteatterilla 25.1.2019 vuoden nuorisourheiluseurana. Virin palkitsemusperusteissa mainitaan, että seura on monen lajin kasvattajaseura ja innostaa lapsia ja nuoria liikkumaan monipuolisesti. Tähtiseura status, vastuullinen valmennus- ja ohjaustyö ja johdonmukainen strategiatyö kertovat toiminnan laadusta ja jatkuvasta halusta kehittyä.

Kuvat: Terho Happonen