Seiväskoulu alkaa! Tule mukaan!

3.6.2016

Leppävirran Virin seiväskoulu

Sopii hyvin kaikille yleisurheilusta ja voimistelusta kiinnostuneille 9-15-vuotiaille, tytöille ja pojille. Aikaisempaa hyppykokemusta ei tarvita, innostus ja halu oppia uutta riittää. Tarjoamme käyttöösi  Itä-Suomen seiväspankin hyppyseipäät ja pienimmille lasten harjoitusseipäitä. Aloitamme kesäloman alussa, ma 6.6. klo 16.30-18. Jatkossa kokoonnumme maanantai-iltaisin, poikkeuksena kuukausi-kisat 27.6 ja 11.7 jolloin pidämme harjoituksen erikseen sovittavana ajankohtana.

Hinta 2 x 35 €. Se sisältää  5 + 5 harjoitusta ja Seivästallin T-paidan. Voit siis halutessasi jatkaa seiväskoulussa elokuuhun  saakka.

Lisäksi seiväskoululaiset voivat liittyä Seivästallin jäseniksi 10 eurolla ( normaali jäsenmaksu alle 18-vuotialta 20 €). Lisätietoa Seivästallin toiminnasta löytyy www.seivastalli.fi

Jos innostut seiväshypystä,  voit syksyllä jatkaa  seiväskoulua Kuopiohallissa.

Tervetuloa matkalle kohti korkeuksia!

Ilm. 6.6.  mennessä Tuija Koponen/tuija.kopo@luukku.com/050-414508