Wikärit seuraottelussa kilpaili 21 Virin urheilijaa

31.5.2018

Miiro Heinonen tarttui kuulaan ensimmäisen kerran ja heti syntyi kova tulos 6,81, jolla lohkesi kakkossija P9-sarjassa.

Viristä oli 21 urheilijaa mukana Wikärit seuraottelussa Varkaudessa 30.5. käydyissä kilpailuissa. Hyvää yritystä ja hienoja tuloksia tuli kautta linjan eri lajiryhmissä. Erikoisen iloista oli nähdä ensi kertaa mukana olleiden kova into ja hyvät suoritukset!

Ihan voitosta ei tällä kertaa päästy taistelemaan, mutta suunta on hyvä ja yleisurheilukouluihin tulijoiden määrä on nyt hyvää luokkaa ja saadaan kerhotoiminta jämäkästi käyntiin.

Virin urheilijoiden osalta Wikäritulokset poimitaan vielkä tarkemminkin, mutta voit jo katsoa täydelliset tulokset TÄÄLTÄ