Virin nuorille kuusi mitalia pm-viesteistä

18.8.2019

Pm-viestien tulokset täältä

Viestijoukkueiden kuvia

Virin nuoret onnistuivat pm-viesteissä

Virin nuoret yleisurheilijat tekivät onnistuneen kisamatkan lauantaina Kuopion Väinölänniemelle pm-viestijuoksuihin. Mukana Viriltä oli joukkueet seitsemässä eri viestikilpailussa. Joukossa oli myös useita ensikertalaisia, jotka tekivät upeita debyyttejä niin pienten kuin isompien sarjoissa. Viriläiset kilpailivat iloisella ilmeellä kannustaen toisiaan ja muita joukkueita koko päivän. 9-vuotiaiden sukkulaviesti oli sekaviesti, jossa juoksi sekä tyttöjä että poikia. Virin joukkue otti viestistä hienosti pronssia. Lisäksi P9-sarjan 4 x 400 metrin viestissä Virin pojat nappasivat hopeaa. Tyttöjen vastaavassa viestissä tytöt juoksivat neljänneksi.

P11-sarjan pojilla pikaviestin vaihdot napsahtelivat kohdilleen hienosti ja joukkueen jäsenet Elias Pitkänen, Sisu Suvinen, Eetu Kokko ja Elias Vaskiharju pinkoivat toiseksi. Samalla joukkueella pojat ottivat 4 x 600 metrillä pronssia. Viri sai joukkueen myös P13-sarjaan, jossa Eemil Vaskiharju, Veeti Mähönen, Eemil Smolander ja Otto Konttinen ottivat pronssia niin 4 x 100 kuin 4 x 600 metrin viestissä.

Kilpailukausi jatkuu vielä Leppävirralla 28.8. järjestettävillä Wikärit seuraottelulla sekä koulujen kilpailuilla.